onsdag 25 november 2020

Sista tävlingsdagen........


Nu kan jag ta fel på datum, men jag tror det är rätt. 
Om inte......Grattis iallafall!

Mitt i veckan och det har ännu en gång blivit dags för en av våra hästar att ge sig ut i tävlingsvimlet för att försöka ta med sig en slant hem.
Denna gång är det Heman Cross som ska ut. Inte så långt, det blir på Jägersro, sista gång för detta år.
Att resa med Heman är ingen höjdare och inget man längtar efter, så minst en av herrarna är nog glad att resan är kort.
Jag stannar hemma och kopplar av i Tv-soffan.

Hittade lite gamla bilder idag. En av dem är den här med Julia, vår egen hundtränare. Jo, det är ju några år sen förstås.



Idag har hon egen hund och de två hundarna på bilden, Arro och Charlie,  leker numera i hundhimlen.

Inte va hon stor när hon på sitt vis höll ordning på jyckarna.
Vad jag vet älskar alla hundar/djur Julia.


Kommentera gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar