onsdag 1 mars 2023

ny månad......




Ja så det då blivit dags för ny månad. Mars månad är här. Skrämmande fort har januari och februari försvunnit.
 Här och var sticker de första vårblommorna upp och livet lite ljusare.

Natten har väl inte varit den bästa. Hosta, halsont, feber och gamla serier på TV. Mina senaste dagar och nätter har jag tillbringat till 90 % på TV-soffan. Är ganska trött på tv nu.
Nu ska jag bara ta mig igenom den här killförkylningen, sen är det nog full rulle igen. Mannen har föresten också fått besök av killförkylningen. Sängläge för honom nu!

Idag minns jag en av våra fina hundar. 
Charlie

Så här kunde det se ut när han och katten Puff sov middag tillsammans.



Charlie kan man verkligen inte glömma. Härligare hund än honom är nog svår att finna. 
Tänks så många fina år och stunder vi fått med honom. 

Önskar er alla en fin dag utan killförkylning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar