torsdag 31 maj 2012

Det mesta blev fel.......


Det har varit en stökig och oorganiserad dag. De planer som fanns i morse har helt eller delvis blivit ändrade.  Dagen började med en ordentlig huvudvärk men den lyckades jag med hjälp av 2 treo bli kvitt under förmiddagen. Därtill ordentligt ont av min hälsporre, den smärtan lyckades dock inte Treo råda bot på.
Arbetsdagen bjöd sen på mycket med oplanerade och oväntade jobb och möten som gjorde att jag fick göra omplaneringar och ombokningar. Det blev ingen riktig frukost och ingen lunch, jag har bara ätit skräpmat och två wienerbröd och det känns inte bra nu. Alla sysslor jag tänkt göra här hemma har jag skjutit upp till i bästa fall imorgon.  Det mesta jag kommit i kontakt med har blivit fel.
Därför blir det natti natti nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar