lördag 12 maj 2012

Picnick korgen är packad

Ja ni läste rätt. Men jag håller med, endast en dåre ger sig väl ut på picknick i ett sådan väder. Det blåser som attan, nä det gör det inte DET STORMAR. Men är det picknickdag så är det. Vi skall bege oss över Öresundsbron idag för att hålla vår picknick på Klampenborgs vackra inbjudande omgivningar. Nä fel igen, jag tror ju knappt att det blir så inbjudande. Men är det bestämt så är det. Nu gäller ju förståss att vi kommer över bron.
innan vi sticker över Öresund skall vi pipa in om i Svedala och kika på våra vänners sprillandes nya HUSBIL. Jag tror jag spricker av avundsjuka. Måste skynda mej nu kan inte vänta längre. Jag visar kanske lite bilder senare.
Nu skall hästen lastas för han skall ju med till Danmark och tävla. Det är ju för hans skull vi har med oss picknick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar