söndag 13 maj 2012

Hästar,picknick och ny husbil

Jag lovade ju igår, eller  lovade gjorde jag kanske inte men jag antydde att jag kanske skulle visa någon bild på den fina nya husbil som våra vänner köpt och som jag var och fortfarande är lite avundsjuk på. Inte är det så att jag missunnar Gunnar och Gunilla en så fin husbil nä det är mer det att jag OCKSÅ kanske skulle vilja ha en sådan. Men vid närmare eftertanke är det nog ingen bra ide´ för när skulle vi hinna nyttja den. Nä det får nog vänta till vi blir pensionärer om ens då för vi är ju faktiskt inte något campande eller kringflackande folk. Charter får duga åt oss.
Hur som helst här kommer lite bilder.

Vacker, sprillandes ny och tyvärr inte min. Jag är dock helt säker på att Gunnar och Gunilla kommer att få massor med glädje av deras fina husbil. Vi önskar dem Lycka Till !


Gunar, Julia och lilla söta och dagen till ära nyklippta Molly njuter och trivs utmärkt det är inte att ta miste på. Tror att Julia längtar till sommarlovet.

Så var det ju det där med picknicken igår. Hur mysigt det var är väl inte så svårt att förstå. Picknick i hällande regn och temperatur precis över frysgrader.
Tävlingen var väl inte heller någon höjdpunkt. Hästen trött  hade nog glömt orken hemma eller motivationen.

Så gick den lördagen och nu är det söndag och dags för nya insatser.
Idag blir det nog lite plantering. Vi får väl se.
Återkommer !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar