lördag 5 maj 2012

Imorgon gäller det

Nedräkningen har börjat och jag eller nä hela gänget är redan nervösa.
Vi biter på naglarna, dricker mängder med kaffe, springer på toa i ett och vankar oroligt av och an. Varför???
Jo, imorgon är det dags för vår treåring att göra sitt kvallopp på Jägersro.  Vi har redan gjort ett försök sent i höstas men då blev han skrämd och vägrade sen att gå in i startboxen. Nu har vi tränat vidare och hoppas att han mognat. Vill du läsa mer om just den händelsen klickar du här
Kommer han att gå in i startboxen??
Hur jag skall klara att ränna runt på Jägers med hälsporre, urkassa nerver och förmodligen ett alltför högt blodtryck har jag ingen aning om.  Jag sätter mej på fiket och hoppas att ingen jag känner får syn på mej och kanske vill prata. Eller så gör jag som jag gjort förr, jag sätter mej på toa tills det hela är över.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar