lördag 19 maj 2012

jag känner mej lurad

Det blir inte alltid som man tänkt sig eller ens som man blivit lovad.
Minns tydligt att jag blivit lovad sol, värme och vackert väder idag men av detta kan jag inget se. Däremot ser jag regntunga skyar, lite snålblåst och ingen värme att tala om. Vad är nu detta, kan man inte lite på meterologerna???
Tur att jag fick gjort lite ute i trädgården igår då. Det blev plantering av lite sommarblommor och mer skulle det bli idag, vi får väl se hur det blir med den saken.



Paprikan är på plats och blommar redan och i uterummet finns redan små fikonämne . Ser bra ut.


Däremot ser det lite sämre ut för vindruvorna iår. De flesta nya skotten trallar av. Då början man ju undra...har jag gjort något fel?
Hur som helst kan vi bara vänta och se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar