torsdag 19 november 2015

kroppen värker och jag känner mig rastlös

Det doftar jul. 

Clementiner och apelsiner är för mig jul. Underbara dofter kommer snart att spridas även i detta hus, bara jag snart blir frisk och rask.



Trodde igår att jag var frisk igen efter vurpan. Skulle nog inte slutat med min värkmedicin. Haft galet svårt att ligga inatt.
Det blir till att ta det lugnt även idag. Känner mig lite smått stressad då jag har så mycket inplanerat de närmaste två månaderna och därtill kommer ju både jul och nyår.



Idag får mannen ta på sig chaufförsuniformen och köra runt mig på liten inköpsrunda. Undrar vad han tycker om det? Behöver nog förresten inte undra.
Inte nog med detta sen måste han iväg upp på vinden för att plocka ner lite adventsprylar, det är ju snart dags för stakarna, men först måste fönstren putsas. Nåja det får väl bli en annan dag.
Nu blir det lite te och en macka först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar