torsdag 5 november 2015

molnen tätnar, det smattrar mot min ruta

Som jag befarade tidigt idag skulle det mesta av dagen tillbringas framför datorn. Rätt! Blev tyvärr inte så mycket gjort som jag hoppats och som det borde. Nä, jag erkänner.....det blev en Power Nap på soffan som blev både längre och djupare än vad som avsågs. Jo så blev det, och därefter har det varit svårt att hitta motivation att fortsätta med mitt arbete.
Istället blev det lite hobby arbete som är så kul.
Hittade bland annat denna bild från mitten av 80-talet. Bilden är från hotellet som vi bodde på några dagar på Hansaland. 
Det verkar svårt att sova och kanske är det så att det finns önskemål om att tiden ska gå lite fortare.
Vem som är på bilden? Ja, det tror jag de känner igen som berörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar