onsdag 27 maj 2020

dagen efter.......





Igår firade vi mannen. Det blev en otroligt lyckad träff med nära och kära, men på lite avstånd. Inga kramar eller handslag. Mannen blev så nöjd och glad och likaså jag.
Jag kan lova att han nu har whiskey en längre tid framöver, han som ÄLSKAR whiskey.
Inte bara mannen fick presenter igår, även katten och jag fick.


Ja, även katten ville kolla på några av presenterna . Inget att äta?? Konstigt.

Själv vaknade jag i morse, inte särskilt tidigt, inte förrän vid dryga halv åtta vilket för mig är sent. Har med andra ord sovit länge. Sovit bra har jag också gjort. Kan det va det nya Cura tyngdtäcket som har hjälpt till. Inatt har jag legat under ett tyngdtäcke och jag måste säga att jag trivdes. Trivdes riktigt bra. Har länge funderat på att köpa mig ett men av olika anledningar har det inte blivit av. Igår fick jag ett.
Mannen har varit skepitsk, men just nu, sen jag klivit ur sängen, ligger han där och snusar under MITT Cura täcke. Hoppas han gillar det, då ska han också ha ett.


Denna soliga dag har vi inte så mycket inplanerat. Det blir trädgården och uteplatsen för hela slanten skulle jag tro. Inte illa alls.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar