lördag 2 maj 2020

ensam hemma.......



Kan ibland gilla att va ensam hemma för en stund. Dock känns det inte lika efterlängtat just nu. Ville nog gärna varit med mannen på tävlingar i Danmark denna dag. Premiär och allt. Så är nu inte möjligt då jag inte har något sådan tillstånd som krävs för att ta mig in i Danmark eller in på tävlingsplatsen. Synd!

Min dag blir istället här vid datorn och framför TV:n. Det finns säkert några repriser eller gamla glömda serier att titta på. Kanske en kort promenad, eller bara ut på gården och njuta av våra vackra körsbärsträd. Får väl se vad det blir.


Jag vet i vart fall att jag ska unna mig en riktig gofika under eftermiddagen. Har varit iväg till affären och inhandlat två prinsessbakelser, en till mig och en till mannen, att avnjutas när längtan och suget sätter in.


Till alla er önskar jag en fin lördag och fortsatt fin helg. Hoppas nu bara på fint väder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar