söndag 31 maj 2020

sista dan i Maj......




Go´morron!
Det är söndag. Sol och klarblå himmel.
Med andra ord en bra början på denna Mors dag och tillika månadens sista dag.
Man ska ju sluta på topp.
Jag fortsätter lite på temat färger och tänkte att idag blir det BLÅ. Blå är för mig en underbar färg, den står för lugn och stabil och ren. Blå är en av mina favoritfärger.

Blå kan också stå för kall och dramatik. Kraftfullt och stabilt, med en nyans av nostalgi och ledsen.

Samma bild , olika uttryck.


Äntligen, ja jag säger äntligen kan jag lägga undan detta pussel som gäckat mig i ett halvår nu. Sista biten lades igår, nu känner jag mig fri och redo nya utmaningar.




Nytt pussel klart att läggas.Men inte utan utmaning. Tänkt att så få bitar som ramen kan ge problem.
Men, problem är ju till för att lösas, så vi får väl se tiden an.



Ta hand om er. Håll avstånd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar