lördag 7 augusti 2021

skottskadad....

jodå, ryggskottet från igår finns kvar. Om än i något mindre omfattning så känns det ännu.
Har ändå tagit en kortare tur med mina stavar denna morgon. Känns betydligt bättre att befinna sig i upprätt läge och att promenera än att sitta eller ligga.

Mannen körde med mig till vår lokala loppis i  förmiddags.
Jag behövde lite fler stickor......


Jo, för igår kom ett paket i vår postlåda som jag hade beställt. Ett stick-kit som ska bli en tröja med tiden. Nu var det så att just de stickor som skulle användas saknade jag i min samling trots att samlingen är stor. 
På loppisen fanns massor av stickor men tyvärr ingen som var av den sort och storlek jag saknade.

Men, som tur var gick jag inte därifrån utan att ha köpt något.........

Det blev ett pussel!!!
Kan aldrig få för många pussel
Det kommer hamna i "vänta på tur" högen.


Vad har människan fotograferat nu då???


Lätt även denna gång. Jag har ändrat om bilden lite utan att för den skull förändra motivet.

Behövs nog inga tips, men lite hjälp kan du väl få.
Ganska vanlig produkt även om den kanske inte finns i varje hem.
Känns lite som en sommarprodukt med fokus på sommarmarknader
naturmaterial


Tänk till. Gissa och skriv dina gissningar i kommentarer. Det är lätt denna gång

1 kommentar:

  1. Det ser ut som en korg undertill. Ovanpå vet jag inte. Kanske nån sjal Anna

    SvaraRadera