lördag 28 augusti 2021

ensam i regnet....



Att det spöregnade kunde inte hindra mig från att ladda mina gåstavar och ge mig ut på en kort tur i morse. Känns faktiskt ganska ok att promenera i regn.

Mannen har stuckit iväg till pållarna och jag håller soffan varm medan jag tuggar i mig mackor med spickekorv.

Idag får det bi en tur med dammvippan som inte blev av igår. Helst skulle även snabeldraken behöva röra på sig, men det får nog vänta.
Först ska mina krukväxter få lite extra omvårdnad i form av mer/ny jord och en skvätt flytande näring som förhoppningsvis ska bidra med extra växtkraft.



Det är dags igen för er att gissa vad som fotograferats.
Inte så inspirerande eller svårt denna gång heller.





Vanlig tingest, men tror inte så många äger någon privat.
Gör nytta
Fyrkantig eller rund spelar ingen roll

Det var det hela. Passa på att skicka en kommentar med din gissning.
Fina priser väntar som vanligt.

2 kommentarer: