torsdag 16 september 2021

tillbaka

Ja, jag vet. Jag har inte varit så bra på bloggen de senaste dagarna. Annat har pockat på min uppmärksamhet. Nu är jag tillbaka. Tror jag.
Jag trodde pensionärer hade ett lugnt och avslappat liv. Så är det inte. Inte alltid.
Mycket med möte, föreningsaktiviteter och inte minst datorstrul.


Idag har en här lilla fått tjänstgöra. Skönt att man har tillgång till alternativa lösningar.

Läste idag någonstans att det ska bli marknad av.  Har saknat det där med sommarmarknaderna som för mig har varit ett måste under många år. Inte alla men någon eller några särskilt utvalda. Nu är det ju knappast sommar men en liten höstmarknad i oktober kan väl duga. Ser jag framemot.

Denna morgon har jag också fått klart mitt senaste pussel



Ganska klurigt men kul att lägga. Ett mysigt motiv.
Efter helgen blir det väl till att plocka fram ett nytt att lägga. Har blivit en vana, och nästan ett abstinens, att lägga pussel. Så rogivande.

Nu väntar duschen, sen iväg på ett möte som troligen varar hela eftermiddagen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar