lördag 13 november 2021

inget gym........


inget gym för min del idag (ingen annan dag heller) jag har nyss bränt ca 3000 kalorier (i ugnen, vilket motsvarar ca 1 plåt kanelbullar). Bara göra om och göra rätt!
Jo, jag har ju lovat att slänga ihop några bullar till barnbarnets kalas idag. Jäntan blir hela 18 år och ska så klart få bullar.

Det var som bekant Idol igår. Jag måste bara säga, detta program kan dom lätt banta ner till 45 minuer. mer än hälften är reklam och annat dravvel som inte hör dit. Nu kommer jag nog bojkotta direktsändningen och eventuellt streama i efterhand. Tv4 har allt för mycket reklam, inget blir sevärt med så mycket avbrott.


Denna vecka blir det ingen bildgåta.
Förra bildgåtan var visst svår även den. Det var i vartfall en burköppnare. Jättebra sak att använda när grepp och styrka inte räcker till.

Denna helg kommer annars att gå i kalasens tecken. Kalas igår, fredag, i lördag och även imorgon söndag. Vilken underbar helg det är.

Hoppas ni också får en underbar helg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar