torsdag 18 november 2021

kryper sakta upp......




Känner att jag måste börja krypa upp i stående ställning nu efter att mest ha hållt mig vertikalt under några dagar. Näsblodet har stannat av men känner fortfarande en oingenkänlig huvudvärk som visst inte vill ge med sig. Det är ingen större smärta men känns tryckande. Kanske jag tar kontakt med vårdcentralen nästa vecka om det inte lättar. Kan det ha med blodtryck att göra?
Ska ju ändå besöka vårdccentralen på måndag för vaccinering. Fråga duger ju.
Idag blir det blodkorv till middag för min del. Det kanske finns en liten järnbrist efter den häftiga blödningen. Ett tips jag fick igår av en sjuksköterska jag känner. Testa duger, jag gillar ju dessutom blodkorv. Mamma scan kommer stå för pytt i panna till mannen. Så får det bli

Så mycket jag vill göra nu inför advent och jul men känner liksom ingen glädje eller lust.
Mannen har putsat alla fönster i uterummet idag så nu går det att se ut igen.
Om det går att uppnå lite energi under morgondagen ska snabeldraken få göra en behövlig insats.

Det var väl allt för nu.
Hoppas vi hörs i morgon


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar