söndag 6 augusti 2023

Hålltider


So far so good. Söndagen hos mig ser ut ungefär så här.....

08.23 med viss möda satte jag båda fötterna på golvet för att ta tag i söndagen. Med andra ord, jag betraktade mig som vaken.
Då hade jag sovit drygt 9 timmar., varav djupsömn 2 timmar och 4 minuter, remsömn blev 2 timmar och 30 minuter och vaken 2 gånger. Puls under natten var, allt enligt min "sovklocka" 60 slag = normalt.
Andningen var till kvaliten normal.

08.45 Nu var det dags att dela mannens läkemedel till dosett.

09.30 blev det en kort promenad. Bland annat kollade vi upp son och svärdotters nybyggda cykelhus. Det blev enligt mannen med beröm godkänt.

10.30 var det så dags för min frukost. Den bestod av två mackor. En med tomat och en med marknadskorv. Til dessa serverades ett glas vatten.

11.30 Tv = " plötsligt i Vinslöv" 

12.30 Tv = Galopp från Jägerso.

13.40 En kopp te och en knäcke med ost.

14.30 Tv slut och dags för bloggen.

Så här långt vet jag, resten av dagen blir mer gissningar.

15.00 kanske en timma vid pusslet.

Troligen ca 16.30 dagens som idag ska bestå av rester från grillat i fredags.

17.30 kan det bli ett avsnitt i min bok.

ca 18.00 fria aktiviteter 

20.00 Tv = historieätarna

21.00 Tv = Dalgliesh

23.10 Tv = Wallander.

Ja, någonstans där har jag nog somnat och träffat John B. Lund.
Allt medan regnet fortsätter ösa ner!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar