lördag 19 augusti 2023

sommarcafé




Nä, något riktigt sommarcafé var det inte. Det blev sommarfika med våfflor och tillbehör på vår egen uteplats framför huset. Trädgården var allt för varm att sitta i tyckte mannen och jag. Vi tycker att vi bor på paradiset. Bättre kan inte vi två önska oss. Trevlig lägenhet, mysigt område och supertrevliga grannar. Men bästa och viktigast av allt är ändå närheten till barn och vänner.

På tal om våfflor med tillbehör så har jag ju tänkt mig att minska lite , eller gärna mycket, på sötsaker som kakor och godis. Men idag gick det helt galet. Det jag stoppat i mig idag är långt mer än vad min 14 dagars diet säger. Men........


Jag vill inte skryta, men jag klarade av min 14 dagars diet på mindre än två timmar. Nu väntar jag på samtal från representant från Guiness rekordbok!!


Till er alla vill jag önska en superfin lördag och kommande söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar