fredag 1 januari 2021

2021




Nytt år......
som vi ska försöka fylla med så mycket trevligt det bara går.
Lägga det gamla, som varit tråkigt, bakom oss och bara behålla de ljusa minnena.
Bort med Covis19 för alltid!!!

Någon årskrönika blir det inte, nu blickar vi framåt!
Inte heller några nyårslöften, för de håller jag likväl inte


Idag är det ju stora pizzaätardagen....inte för oss. Det blir rester från gårdagen och det får duga. Mannen är ju ändå inte någon älskare av pizza.
Som det brukar bli denna dag, blir det häng framför TV:n, lite gott att knapra på och kanske ett glas vitt.

Har gett mig på att baka en fromagetårta som jag gjort för många herrans år sedan.
Nu gick det inget vidare. Kan inte få tårtan från formens botten så det blir väl till att skrapa kakan ner på tallriken.



Nu är jag färdig med den kakan. Blir aldrig mer bakad av mig.

Nu återgår jag till det jag är bäst på....slappa framför TV:n

GOD FORTSÄTTNING PÅ ER ALLA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar