onsdag 20 januari 2021

ett glädjande besked......





Läste häromdagen att vår "lokala" nyårsrevy, som upphörde förra året, planeras att återupptas. Riktigt glädjande besked. Revyn var mycket bra och uppskattad. Har själv bevistat den under många herrans år. En stor glädjespridare. Revyn jag talar om är Skånes största revy, Arlövs revyn.
Nu ser vi framemot nystart, som enligt tidningen ska ske 2023. 




Så läste jag i avisan att Barbidockan fyller 62 år! Ken, hennes pojkvän,  Fyller 60 år och det ska väl kanske firas på något vis. Själv var jag inte så förtjust i dessa dockor, vet egentligen inte varför. Tror inte jag ägt någon faktiskt.
Dessa två trådsmala skönheter hade allt, och då menar jag allt. Hus, bil, hästar, hundar ja name it.

Det blir nog en spännande dag med tanke på Joe Bidens presidentinstallation.
Ceremonin får jag väl kika en stund på. Det är ju trots allt historisk installation med allt som föregåtts och som säkert inte är slut. Ceremonin påverkas båda av oroligheter och av Covid 19 pandemin. En mycket ovanlig och speciell presidentinstallation för USA:s 46 president.

Dagens citat...
" Där dumhet och grundlighet möts uppstår administration" / Oliver Hassencamp



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar