onsdag 24 mars 2021

kvällspromenad med lånad hund




Visst kan vi ibland sakna att ha hund. Speciellt mannen. Igår fick vi låna en rar liten vovve från ett grannpar. Tror bestämt att både hund och man uppskattade kvällspromenaden.
Men, idag är en annan dag och det blir inga hundpromenader idag, kanske inte ens någon promenad över huvud taget.
Påsken närmar sig och det finns lite att göra i förberedelseväg.

Jag ser att solen smyger lite runt hörnet. Kanske ska den gästspela här hos oss idag

I morse när jag kollade lite på facebook fick jag syn på nedanstående bild....


Heman Cross, som nu tyvärr inte längre finns med oss. 
Bilden är inte min utan den har jag lånat. Hoppas det är ok.
Att vi saknar "Herman" behöver väl inte berättas.


Mannen har nu vaknat, ja faktiskt till och med klivit upp. Då är det nog dags för en andra kopp te för min del.

Guldkatten har varit ute på sin första rondering och har nu åter intagit sin absoluta favoritställning...




Ha en fin dag där ute.
Va rädda om er. Håll avstånd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar