söndag 14 mars 2021

Vann rätt låt?

Ja, ja. ja enligt mig var det så.
Flera låtar som dög men Tusse var klart bäst. Även Clara Klingenström var bra, liksom Mamas och några till. Nu blir det spännande att se hur långt det räcker i skarpt läge när det blir Rotterdam i Maj.
Håller naturligtvis tummarna.

Inatt har jag haft besök av hjärnspöke. Har nu sett vem som stänger vår grind när den står öppen....Det är en av våra goa grannar. Såg honom själv göra det inatt, vid två tillfällen. Nu vet jag!

Igår till Mello stoppade jag i mig betydligt mer än vad magen och jag tål. Förutom att jag redan var mätt, slank det ner två bullar och en stor Magnus-glassbytta med vitchoklad. Gissa hur jag mådde sen???
Joviss, så var det ju kvällsmaten. Denna dag bestod den av groda!!!




Idag krävs en varningsskylt för att förhindra att detta upprepas. Därav denna skylt
Med tanke på att det är innesittarväder kan det va bra med en påminnelse.
Alltför nära till skafferi och kylskåp

Jag lämnar er här

Jag försvann i en tanke och nu är jag helt borta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar