lördag 13 februari 2021

Bytt är bytt



Att det är tandborstbytardagen idag betyder nog inte att vi ska byta tandborste med varandra. Nä, jag tror nog mer på att det kan va dags att byta ut den vardagliga tandborsten mot en ny, fräschare och kanske effektivare. Tror nog inte jag byter min, eller läs mina, har ett antal att byta med så det räcker ett tag. Nu menar jag inte bara att jag har flera borsthuvuden utan även hela tandborsten finns i flera upplagor. Jag är lite besatt av just tandborstar nämligen.

Det är ett helt magiskt vackert väder idag. Som gjort för en promenad.
Tror dock inte det blir någon sådan för det är städning på schemat denna lördag.

utanför vårt köksfönster står frukostgäst och väntar på att uteserveringen på Casa Prelata ska öppna



Den här gynnaren har nu lärt sig att det ibland serveras lite gott här. Det vill han inte missa så han står givakt utanför. 
Idag kom han dock försent. Några stora kråkor hade redan tagit allt.
Serveringen nu stängd tills vidare.

Jag hoppas ni alla kan njuta av en fin dag. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar