söndag 21 februari 2021

TV-dag

Idag ska jag hållas inomhus. Jag ska ägna mig åt TV hela dagen.
Det ska bli repriser, streaming och ett och annat direktsänt program. Det är ju söndag, då gör man som man vill och inga måsten existerar.



Ute i vår minimala trädgård ser man hur det nu börjar grönska. Ett par dagar utan frost och allt spricker upp. Det är inte mycket, det är inte tidigt men det ÄR.
Vädermässigt känns det som en bättre vecka än på ett tag.
Känns lite som vår i luften faktiskt. 

I uterummet har min murgröna fått övervintra...


Det har överlevt " utan mat och vatten" hela vintern trots riktigt kalla dagar och nätter. En riktig överlevare må jag säga. Någon särskild omvårdnad hos oss är det inte att vänta om man är en murgröna.


En del av er kanske minns att jag antagit  en del utmaningar om att lägga ut lite bilder på specifikt tema.

Nu har jag antagit en ny..... skyltar!!
Det kommer alltså att bli lite av skyltsöndag framöver ( om jag kommer ihåg)

Här är den första.



Denna tycker jag är bra och skulle mycket väl kunna pryda min dörr med om jag hade en hund. Eller, måste man ens ha någon hud??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar