fredag 21 januari 2022

kram på er alla



Kram på er alla denna kramens dag!
Dags byta lösenord på några av mina viktiga tillgångar. Glömmer alltid lösenord, vilket ibland ställer till det mer än som borde behövas. Det ska va koder och lösenord till allt.
Snart kan man väl inte öppna vattenkranen eller spisen utan kodord och lösen.
Koder och lösenord lämnar hjärnan min så snart jag kommit in på önskad plats. Sen uppstår ofta problem vid nästa besök. Samma kan man ju inte heller ha,och jag kan ju visst förstå varför. Det är ju så många som försöker knäcka koder så varför då göra det ännu lättare.
Jag kanske ska ha " Vadvardet" för det är det första jag tänker när jag vill logga in??

Igår var jag ute med "tjejerna", det blev härlig semmelfika på café


Inte mycket som slår en semla.
Inte mycket som slår en pratglad eftermiddag på stan heller. Prata är något vi både gillar och kan alla tre.

Idag har det varit besök för fotvård. Tidigt i morse bar det iväg.
Två katter lastades i vars en bur och så åkte vi till veternär. Jo, det var förstås Guldkatten som skulle ha fotvård. Allt gick bra och nu ägnar han sig åt rondering från köksfönstret.


En stund på locket passar mig nu.
Varför va uppe när man kan vila middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar