tisdag 11 januari 2022

läkarbesök


Vädermässigt har denna dag varit grå och tråkig. Någon enstaka minusgrad, främst under natten men även lite under morgontimmarna.
År 2017 såg det ut som på bilden ovan när man kikade ut genom fönstren på Ingatorp. Då är det nog bättre som idag.

Halvårskontroll av mannens lungorcancer  idag. 
Alltid lite oroligt och nervöst när det är dags. Allt visade sig  va under kontroll och det såg fint ut. Inga övriga åtgärder, och nästa besök om ca sex månader.
Detta ska vi fira senare ikväll med lite gofika med goa kakor från kondiset.

Mandelmanns gård på TV ikväll. Gillar inte programmet så värst men vet att jag kommer titta ändå.
Vissa program, såsom Idol, Farmen och fångarna på fortet kan jag ju egentligen va utan, men som sagt, jag tittar ändå!!

Jag hoppas ni har det bra. För det har jag.

1 kommentar: