tisdag 11 oktober 2022

efter mer än fyra år......




Jodå, mer än fyra år har vi väntat men idag fick vi så äntligen hämta vår nyckel till en garageplats.
Tyvärr kommer vi nu att mista vår P-plats som vi varit så nöjda med. Men, det är att ta och ge.
Dagen har för övrigt varit lugn och harmlös. Lite tv-tittande nu på eftermiddagen medan mannen är iväg till veterinär med en av hästarna. Kanske kan denna veterinär lösa mysteriet med Penny. Något verkar galet men vi kan liksom inte sätta fingret på det. Hoppas på ett svar. Helst ett positivt så klart.


Det har gått lång tid nu sen jag var på konferens. Denna gång då det begav sig är hela 10 år sen idag.
Då gästade vi Skivarps gästis.
Av bilden att döma kan väl vädret varit ungefär som idag.
Vad jag minns var vi nöjda med vistelsen.
Numera får jag besöka gästis i eget och privat sällskap. 
Mitt nästa besök på något gästis blir inte Skivarp utan Anderslöv, och tillsammans med några väninnor.
Detta besök har varit inplanerat sen länge men sjukdom har kommit emellan så det har ännu inte blivit av.
Plötsligt har jag upptäckt hur fort tiden går, Kom på mig själv med att tänka att det verkligen inte är långt kvar till jul, på riktigt!!!
Nä, det gäller att slå av på tempot och njuta av varje sekund. Inte för jag har något särskilt högt tempo, men jag kanske slösar med min tid.

Ha en fin dag ni alla därute.


1 kommentar:

  1. Det är långt kvar till jul. Först har du en mörk och regnig höst att se fram emot

    SvaraRadera