fredag 28 oktober 2022

proppmätt

Vilket underbart väder vi haft denna dag. sol och ca 20 grader plus. Det kan man verkligen inte klaga på någon dag innan november månad. Bara att njuta.
Njutit har vi gjort idag. Det blev lunch på stan idag. Buffe med bland annat fläskestek med den där underbart goda svålen ni vet. Stekt sill med mos fanns också på buffebordet. Jo, det fanns många fler rätter och goda tillbehör att välja på, men man kan ju bara äta sig mätt. Efter all den goda maten var det äppelkaka med vaniljså, kaffe/te och småkaka. Ja, inte behöver vi äta något mer ikväll.

Efter maten körde mannen och jag till en loppis. Ja, varför inte. Det kan ju finnas något jag inte visste vi behövde. Och se, det gjorde det.......


Två pussel och en supermysig bricka blev det idag.


När ska jag förstå att jag inte behöver fler pussel???
Nä, nu ska jag hålla fredag. Gör så ni också. Imorgon är ju en annan dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar