onsdag 26 oktober 2022

vi hyllar en knöl

Denna morgon var det mannen som tog sovmorgon.
Jag vill inte berätta när ahn klev upp men det var före 10.30 och efter 10.10

Idag vill jag hylla en knöl jag verkligen håller av. Nää, det är inte mannen ! Det är inte vilken knöl som helst utan potatisen!!
Potatis som finns i så många sorter och varibler är lätt att älska, åtminståne för mig.


Mina knölar representeras idag av Bintje och sötpotatis.
Av just denna sötpotatis ska jag tillaga en vegetarisk gryta med mycket gott och smarrigt. Ett tecept jag fått av ICA.

Något annat idag är denna totalt ointressanta information..........


Detta är totalkaoset i vår tändsticksasklåda.
Ja, vem bryr sig? Ingen!!

Nu blev jag godissugen. Vill ha!!


Minns! Älskar dessa.

Ha en fin onsdag så kanske vi hörs framöver

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar