söndag 13 november 2022

3 timmar och 10 minuter

Det blev en kort sömn inatt, 3 timmar och 10 minuter var allt jag kom upp i.
Men, inget ont som inte har något gott med sig. Nu klev jag upp och satte mig vid mitt pussel. Sedär, nu är detta klart.


Ganska kul, trots lite få färger och mönster. Detta läggs nu till handlingarna.

I går var det kalas hos Martin. Födelsedagskalas, och det serveradas gås med tillbehör.


Nädå, denna bilden är klart missvisande. Har var det iNGA tomma tallrikar.
Men, i all iver att få hugga in på godsakerna glömde jag av att dokumentera.
Jag LOVAR alla blev mer än mätta, ( homepack med hem) . Hade faktiskt lite ont i magen när på nattkröken ramlade ner i min säng. Tack Martin för en superkväll.

Idag är ju som ni vet en annan dag. Det kommer bli en tur till galoppbanan Jägersro. Ja, ingen egen starthäst men trevligt att kolla lite på bekantas hästar och snacka lite.

Fars dag idag hoppar vi över, men många ska säkert hälsa på sin pappa någonstans.
Mest glada över fars dag kanske ändå affärsidkarna är. Fars dag kan firas hela året med ett besök eller en signal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar