lördag 19 november 2022

skulle gjort så mycket......

Inte blev det så värst mycket av de förutsättning om en duktig dag som jag hade i morse när fötterna nådde golvet.  Putsat fönstren i köket och tvättat lampkupan där är väl ungefär vad jag gjort på hela dagen.
Men, fönstren blev rena och klara så nu kan jag se att våra grannar tvärsöver satt upp sin utebelysning


Visst är det mysigt. Nu ska jag bara få mannen att klura upp vår lilla belysning som inhandlades igår.

Har satt igång att sortera lite pusselbitar till ännu ett pussel. Tusen bitar, så många att sortera
Ja, det och fönstren är väl vad jag åstadkommit idag. Riktigt arg, eller sur, blev jag  förstås på denna lilla tingest.

Vad det är?? Jo, det kan du säkert se även om jag iordningställt bilden en aning.


Varför blev jag arg? Till och med svor.

Gissa och skriv i kommentarer så väntar ett fint pris. Du vinner nämligen just den här tingesten.

Det lider mot kväll och då ska det vankas lite mat här på Casa Prelata. Det blir enkelt idag också. Torskpanneter, kokt potatis, sparris och lite andra grönsaker vad som finns i våra gömmor.

Ha en fin kväll på er!

1 kommentar: