torsdag 10 november 2022

Mårtens afton

Ingen gås på Casa Prelata trots att det är Mårtens afton idag och det kanske är en del som käkar gås idag. Fast godsakerna får vänta till helgen då vi är bjudna på kalas.
Jag och två väninnor har käkat lunch på kinarestaurang idag. 



Så där måste jag nog medge. 2 knivar av fem , mer kan det inte bli. Mannen fick orndna sin egen middag. Det blev visst hamburgare på Max har jag förståt

Så har jag köpt mig en smartwatch/fitbitklocka idag!!!
Alltid spännande när det kommer paket i postlådan. Idag kom min klocka.
Spännande!! Jo, spännande var det minsta man kunde säga när jag öppnade förpackningen.
Manualen på ca åtta språk....inget var svenska!!!!!
Nu gällde det att försöka klura ut detta med installering och uppkoppling och dockning till min telefon på egen hand. 


Har jag lyckats då?? Ja, det får väl tiden utvisa. Lätt var det INTE.
Nu är jag ingen klockmännsika, men jag ska inte använda den till att kolla vad tiden. Nä här ska nu mätas, testas och kollas helt andra saker.

Ikväll blir det spelkväll här hos oss. Nu var det väl tusan om jag inte skulle försöka vinna, åtminstone ett spel.

Hörs kankse i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar