tisdag 1 november 2022

Jag har sag det förr......


Vi har nu kommit till första dagen i November månad!
Jo, ni har hört mig säga det förr, att tiden går så fort. Men detta kan inte va sant????
Om jag minns rätt är det idag ..... 8 år sen jag gick i pension.



Tänk att jag gått här i hela åtta år och drällt runt. Nu är det ju bara att hoppas att det blir många fler år att göra ingenting.

Att åldern gör sig påmind i både kropp och hjärna är ingen överdrift.
Allt tar längre tid, synen är kraftigt försämrad och inte minst min selektiva hörsel.



Ibland när jag säger till mig själv att göra saker, hör jag inte så bra!

Det har ju varit Halloween helg, även här hos oss.
Det knackade på vår dörr, och när vi öppnade stod vårt eget grannspöke Saga där.


Hon ville tacka för den godispåse hon fått och så ville hon visa sin vackra målning.

Jag önskar er alla en fin dag i regnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar