onsdag 4 oktober 2023

Grattis

så är det onsdag och mitt i arbetsveckan. För min del har natten varit god och jag har sovit många timmar med hyffsad sömnkvalite. Bra!
Nu känner jag mig redo för dagens övningar.

Först går mina tankar till Frank som idag skulle haft namnsdag.....


här är han med husse på hundrasten. Här gillade han att vara. 
Att vi saknar vår kompis med "kryllig päls och krogiga öron" behöver jag nog inte berätta. Grattis till Frank där i hundhimlen


en annan pajas jag minns idag är "lillebror". En riktig tokstolle.  En tom planteringstunna kunde passa utmärkt att vila middag i. Här fick han vara ifred för övriga katter och någon hund.


Ikväll ska vi ut på stan och käka gott. Vi ska fira grannen på restaurang ikväll. Då är det ju bra att jag sovit gott och länge så jag orkar med.
Grattis grannen Lars. Hurra hurra!

Att det är kanelbullens dag får väl stå över detta år. Inga kanelbuller här idag. Kanske till helgen men jag lovar inget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar