lördag 26 december 2020

julvört pågång




Lika bra att göra ännu ett vörtbröd av de ingredienser som ändå finns kvar. Varför kasta när jag kan baka ett bröd och eventuellt stöka in i frysen.....


Mellandagsrea på nätet är i full gång.  Detta ska jag utnyttja och göra ett eller annat inköp. Alltså kommer jag att spendera en hel del tid framför datorn dessa mellandagar. Vad det blir får ni kanske veta senare.

Beställningen av lite julsnö funkade ju så där. Inget snö vad jag kan se. Får väl gå ändå.
En dag som denna blir det inte mycket aktiviteter. Även igår va en sådan dag, man kan kalla den juldagen som bara försvann. Igår var jag förvisso uppe tidigt men idag hann klockan visa på någon minut över nio. 

Nu säger jag hejdå, denna annandag jul










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar