lördag 5 december 2020

Tre........

Nu måste det bli klart. Jo, jag vet jag har lång väg kvar. Riktigt lång väg.
Mitt uppdrag skulle va klart i somras nån gång men ännu är det milslångt kvar.
Kanske kommer ni ihåg att jag antog en utmaning om att lägga ut tre bilder i samma bokstav genom hela alfabetet. Hur har det gått?? Ja, döm själva. Inte så lyckat, är bara på bokstaven N



Necessär
Min gamla necesär fick bli ett av motiven.
Denna necesär har jag haft sen urminnestider. Köpt en gång på taxfree Kastrup. Den har rest lite den här, men betydligt mindre än jag hoppats.


Nudlar

Nudlar är något vi aldrig äter i detta hushåll. Vän av ordning kanske då undrar varför vi har, inte bara ett paket utan tre paket nudlar i skafferiet. Det undrar även jag. (och mannen).



Nålar



Nålar används inte heller frekvent. Sist jag använde var när jag sydde ihop en stickad tubsjal och innan dess säkert fem år sedan om inte mer. Dock kan man ju inte göra sig av med alla nålar för den saken. De kan ju komma att behövas när man minst anar. Pötsligt händer det!

Det var allt för denna gång.........












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar