tisdag 25 maj 2021

vår eller höst



Det är handdukens dag idag. Passar ju fint. Blir nog ganska blöt idag när jag varit ute. Regnet öser ner och det är en höstkänsla när jag kikar ut genom vårt köksfönster.

Skulle gått stavgång med några kamrater idag, men det tror jag att jag skippar. Får väl bli en annan dag.
Senare idag ska jag plocka undan mitt nyss lagda pussel. Det är nog en bättre sysselsättning denna regniga dag.

Idag kollade jag på lite bilder från tiden då det begav sig.
Heman Cross, endast fyra månader gammal, kunde med lätthet färg och skuggdekorera ansiktet på sin ledare. Så kan det gå när fölis har andra åsikter om vägval och gångart.




Liten häst kan göra stor skada.......
Kan ändå meddela att det blev min väg som fick gälla.



Hittade detta lexikon idag........


Inte så tokigt. Nu förstår vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar