tisdag 4 maj 2021

Hipp, hipp hurra


idag är det ingen vanlig dag. Det är Elins födelsedag. Vi firar henne utan present men med virtuella kramar och hurrarrop. 

Vad denna dag mer bjuder på har jag ingen aning om så här tidigt på morgonen.
Lite finns ju planerat, som möte med föreningen och därefter en inbjudan från kommunen  som jag tackat nej till.
Jag ska skära ner på alla mina åtagande. 
Fast jag längtar efter lite loppisbesök. Får väl så småningom, när vi är fullvaccinerade, att ge mig ut lite och kolla läget.

Det verkar som flera regioner nu fått slut på 65+arre att vaccinera. Då är det väl bara att fortsätta med nästa grupp. Hörde också att Sverige nu skänker bort tusentals doser Astra Zeneca. Varför??
Ja, ja det blir väl kanske bättre i slutändan.

Nu känner jag att det är hög tid för första frukosten.
Ha en bra dag därute, även om sol och värme saknas





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar