onsdag 23 juni 2021

idag vill jag minnas........




Detta är inte Guldkatten!
Nä, detta är Guldkattens bror Gustav. En äldre bror. Visst kan man ana en viss likhet??
Gustav finns inte med oss längre men vi minns honom för alltid.
En kul katt med bestämda åsikter. Bortskämd men underbar.
Gustav fick flytta till "stan" i ganska ung ålder, tror han var en liten "katta glytt".
Gustav var Gustav alla dar i veckan.

Denna onsdag var jag kund nummer två på ICA. klockan var bara 06 denna soliga morgon.
Det var minst sagt ledigt bland gångarna. Baksidan av att handla så tidigt är att alla varor inte kommit på plats och att det dagsfärska brödet ännu inte nått butiken.
Tror att jag handlat allt (det mesta) till midsommar. Jo, jordgubbar, grönsaker blir en senare affär-


På Tv finns mest fotboll och fotboll.
Det är säkert bra för de som detta gillar men inte för min del. 
Alla pratar fotboll och jag känner mig utanför.

Om jag har koll på läget?? Typ nånstans mellan noll och ingen aning.
Tur det finns streaming.


Ha en fin dag där på stranden ,  hängmattan eller i solstolen....
eller på jobb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar