söndag 20 juni 2021

Grattis......



Två av mina vänner fyller år idag. Dessa vill jag hylla med ett stort grattis. Hurra, hurra, hurra!!!!
En av dem nollar och den andra femmar. 
Hoppas båda får en riktigt fin dag.

Söndag, ja vad säger man.
Det kommer bli en slappedag mega för min del. Värmen har tagit ut sin rätt och jag känner mig ganska mör och tillplattad.
Mannen sover och katten sover. Katten helt utslagen. Det blev en minst sagt sen kväll för honom. Han behagade inte komma in förrän närmare midnatt. Han som brukar komma in vid sjutiden.
Det blev väl för mycket för honom igår. Först gäster och sen lite kvällsmingel med grannarna.
Men egentligen tror jag att han uppskattade att va ute i det då svala vädret.

Nä, tror jag behöver lite frukost nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar