onsdag 30 juni 2021

juni adjö




2012 lanserades Emojer. Skriftspråket fick en ny dimension. Emojerna kan berätta hur det som skrivits kan tolkas. Glatt, överraskande, argt, besviket eller fundersamt och massor av andra uttryck
Detta om värdelöst vetande!

En bra dag för oss. Mannen har varit på återbesök hos sin cancerläkare. Bra besked. Allt ser bra ut och det blir nytt återbesök först om 6 månader.

Så har det då äntligen kommit lite regn.


Det syns inte så väl på denna bild, men lite blöta är det allt.
Mer får komma om det ska ha någon effekt skulle jag tro.

En blick ut mot trädgården beskriver tydligt hur stora mina tomatplantor är....


Nog de största tomatplantor jag sett.
Vad månde bliva av dessa?

Inte bara tomatplantorna som växt till sig bra......


Nä då, växten till vänster i bild är en paprika. Inte så tokig den heller. Dessutom har den fler paprikor än jag någonsin sett på en planta.

Nä, nu ska jag tacka månaden juni för en fin månad med massor av sol och värme.
Själv ska jag ta en middagslur och ladda batterierna. Det har varit en näst intill olidlig natt på grund av värmen.
Ha en fin eftermiddag ni alla.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar