söndag 27 juni 2021

solen har gått i moln.....




Midsommarhelgen börjar gå mot sitt slut.
Men, det har varit en fin helg för vår del. Midsommarafton gäster, sill, snaps och kortspel.
Midsommardagen gäster, grillat och sällskapsspel.
Vid båda spelkvällarna fick jag förmånen att vinna ett spel och i sällskapsspelet som var ett parspel vann jag och Anna båda spelen. Bra va??
Kvinnor kan

Inatt har jag sovit ovanligt bra efter att jag satt igång sovrumsfläkten. men, då när jag tycker mig sova som bäst är det dags för  kramp i vaderna. Kramp gör ont, det kan jag lova. Så var den sovmorgonen borta. Bara att kliva upp och göra nytta. Nytta och nytta, nä det får räcka med att kliva upp.

Denna dag ska jag nog lyssna lite på sommarpratarna. Ett hyfsat program faktiskt. Vet inte vilka det är detta år men det kan nog kvitta. Går ju att stänga av om det inte passar.
På Tv existerar ju mest fotboll i dessa tider. Kul för de som är intresserade men dit hör inte jag.

Snart ny vecka, arbetsvecka för många, semester för andra och en helt vanlig vecka för oss.
Ha de fint.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar