söndag 6 juni 2021

Sveriges nationaldag



Idag firar vi Sveriges nationaldag.
För min del firar jag den med ett besök på restaurang. Det första på över ett år. Vi firar den på Jägersro där vår Malbeck tävlar idag.
Om just detta blir något att fira vet vi inte än, men hoppas kan man ju alltid.
Jag och några av våra väner kommer att beskåda det hela från restaurangen. Vi har tur vi som slipper vandra runt i ledvolten denna heta dag. 


Utanför vårt sovrumsfönster vajar svenska flaggen i stilla mak


Det blir en fin dag idag.

Nu väntar duschen och snart blir jag hämtad för dagens utmaningar.
Om jag orkar, hinner och känner motivation kanske jag senare i kväll skriver och berättar hur tävlingen gick. Håller i vart fall alla tummar för en fin placering.



" En pessimist ser en svårighet i varje uppgift. En optimist ser en uppgift i varje svårighet!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar