tisdag 14 januari 2020

åter öppet.....



Så har då jul/nyårsuppehållet i föreningen kommit till sin ände. Idag öppnades portarna igen. Det var väl ingen anstormning, men så brukar det va första öppetdagarna.
Denna dagen skilde sig ändå lite mot andra. Idag träffades gamla och den tänkta nya styrelsen för att prata igenom lite av varje. Det är ganska mycket som ska göras i en förening trots allt.
Men, det kommer bli bra.

Denna dag fick jag också mottaga en otroligt vacker födelsedagsblomma från styrelsen. 
Ett stort TACK.
När jag snart lämnar posten som ordförande  kommer naturligtvis saknaden bli stor och kännbar.
Nu är det så att jag blir inte utan styrelseuppdrag, men det blir lite mer på mina villkor. 

Efter en heldag med styrelsemöte känner jag mig ganska så trött så jag väljer att hålla kväll nu.

Gör du detsamma, så kanske vi hörs i morgon?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar