söndag 26 januari 2020

åter till gamla synder.......


Gammal trotjänare fick komma med ut idag. Dryga året sen sist. Nä, det va faktiskt inte så roligt. Jag har nog blivit både lat och bekväm. Bilen gäller visst för mig. Jag som verkligen gillat att cykla och som cyklat mycket.
Jag kanske varit "cykelsomatisk": "åkomma som uppstår om man trampar runt för mycket".
Nu har jag stillat mig och använder mestadels apostlahästarna.
Söndag är ju som bekant vilodag, och så har den varit även för mig. Så lat jag varit (är). Nåja några timmar med lite upprensning på föreningsexpeditionen blev det på morgonkulan. 
Jag har ca två veckor kvar som ordförande och jag lovar det känns så gooott. Det kommer att bli två intensiva veckor men jag står nog ut. Det är lite som det där med sista dagarna innan semestern, man tror inte man ska orka en endaste dag mer..

Imorgon blir det historia här på bloggen. Du kommer väl.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar