torsdag 15 oktober 2020

känner ingen motivation......



Inge kul att blogga. Inget kul att pussla. Inget kul att handarbeta. Inget kul att läsa.Inget kul att fotografera.
Vad är det med mig? Allt som var kul igår känns tråkigt eller rent av jobbigt idag. Vad är det som händer.
Som det känns nu går jag bara runt och väntar. Väntar på vad?
Datorn uppför sig som en sengångare med hälsporre, Datorns uppdatering fungerar inte, telefonen tar emot samtal när det behagas, kameran har slutat ta bildserier, pusselbitarna har så dålig kvalite att det knappt går att lägga. Jag kan inte hitta på något att ha till middag denna dag, o.s.v.
Just nu känns det som det gamla ordspråket "Tala är silver men tiga är guld"
Jag får väl steppa upp lite i sinnet.

Jag har i vart fall bestämt mig för att ovanstående pussel ska få ett annat hem att leva i. Vem som nu vill ha dem.

Nä, nu har jag gnällt tillräckligt för idag. Hoppas jag är lite positivare i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar