onsdag 21 oktober 2020

tiden bokad.......





Nu blommar den, min inte alltför uppskattade novemberkaktus.
Får väl köpa på mig lite andra och piggare blommor/växter att pryda mina fönsterbräde med.

Idag har jag onlinebokat tid för årets influensavaccinering. Lika bra att få det gjort och hoppas att jag/vi inte blir dåliga av den.


För övrigt inte mycket gjort som går att skryta med. Regnet hänger i luften och visst kommer det några droppar till marken emellanåt.
Anledningen till att jag inte gjort så mycket idag är att jag är ganska lat. Jo, faktiskt.
Jag sitter mest och funderar över vad jag borde gjort om tiden funnits (enligt mig)

Jag har pratat med två väninnor idag. Bara en sån sak tar tid.
Så har jag skrivit lite, och där upptäckte jag att jag börjat få en slarvig handstil. Jag har alltid tidigare haft en bra och läslig handstil. Kanske rent av lite snygg. Men idag vart jag med en gång besviken.
Jag tror så här, har man slarvig handstil arbetar nog hjärnan snabbare än handen! Kan det va så??


För övrigt tycker jag att jag är ganska bra på lite av varje..........




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar