lördag 24 april 2021

8 månader till julafton.......


Nä vet ni vad, inte tänka på det nu. Nu när våren är här och förbereder åt sommaren. Men, faktum kvarstår det har redan gått 4 månader sen vi firade julafton och endast åtta månader kvarstår till nästa gång.

Det är lördag och det ser ut att vara, och förbli, ett underbart vårväder idag.
Den gamla cykeln får kanske ut på en tur idag också.
Det blir utan tomtelova det kan jag lova. Utan huvudbonad .


Jag har fått för mig att jag vill samla på palettblad.....får väl kolla om den lokala blomsterhandeln har några.
Var får jag allt ifrån??

Vem gömmer sig bakom masken??
Ja det är frågan i det nya Tv-programmet som sänds på fyran på fredagkvällarna.
Som ni förstår gäller det att lista ut vem som döljer sig bakom, med hjälp av ledtrådarna. Svårt. Riktigt svårt, men mannen och jag har listat ut två av namnen. Dock efter att förslag kommit från panelen.
Masked Singer har blivit en snackis på stan




Vi måste väl också uppmärksamma alla sekreterare idag. Det är deras dag idag.




Tänk vad en sekreterare underlättar för oss andra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar