fredag 16 april 2021

nu kommer våren....


Att det är fredag och solen sägs vara uppe hela helgen gör nog en massa människor glada, jo, troligen alla föresten. Jag och mannen ser fram emot en varm skön helg i uterummet.


Mitt huvudsakliga jobb i dag blir att påbörja "städningen"  av datorn. Här finns det att göra.
När man städar hittar man ibland saker man inte sett på länge. Jag hittade en bild på denna häst, och blev påmind om att vi faktist även haft travhästar



Hästen hette Hillery och var en dansk liten flicka. Kom till oss som åring skulle jag tro eftersom inkörning pågår här på "våran" gård.
Minns inte vad som blev av henne eller hur det gick sen. Vad jag kommer ihåg blev det ingen start för oss. Jag kan ha fel, men roligt att se bild på henne igen.



Jag har en bild på temat " vad har människan nu fotograferat"....ja vad är det som fotograferats??
Gissa i en kommentar om du tror du vet.




Det är något av en s. k vattendelare, antingen gillar man eller inte. Kanske rent av avskyr.


Nu ska jag ta mig en extra fika.....
Ha en fin helg ni alla där ute.

1 kommentar: